Gastroenterologie și hepatologie

Gastroenterologia  are ca scop diagnosticul  pacienților ce suferă de boli ale tubului digestiv ( afecțiuni gastrointestinale, biliare,  pancreatice). Aceste boli afectează esofagul, stomacul, intestinul subțire, intestinul gros (colonul), rectul, ficatul, vezica biliară, pancreasul. Simptomele cauzate de afecțiunile gastroenterologice pot fi:  dureri abdominale, arsuri  retrosternale,  greață, gust acru/amar, vărsături, constipație (mai puțin de un scaun la 2 zile) sau diaree (mai mult de 3 scaune pe zi), balonare,dificultăți de înghițire, ș.a.  Exemplu de boli digestive  benigne sunt: ulcerul gastro-duodenal, boala de reflux gastroesofagian, gastritele, diverticuloza colonică, sindromul de intestin iritabil. Mai de temut sunt bolile digestive maligne: cancerul de esofag, stomac, colon, rect, căi biliare și pancreas, a căror depistare într-o fază timpurie poate salva viața pacientului.

Hepatologia este ramura medicinei interne care se ocupă cu  studiul patologiei ficatului. Ficatul este un organ important, ce se găsește în partea dreaptă a abdomentului, având rol  de procesare a nutrienților, de metabolism a diferitelor substanțe și de eliminare a toxinelor din organism.

Dintre  bolile hepatice sunt frecvente hepatita cronică virală (B,C,B+D), steatoza hepatică, ciroza hepatică, dar și afecțiunile hepatice asociate consumului de alcool și bolile hepatice autoimune. Bolile de ficat se manifesta prin oboseală, colorare în galben a pielii și  urina inchisă la culoare, creșterea în volum a abdomenului, ș.a

Noi dorim să venim în ajutorul pacienților ce suferă de boli  ale tubului digestiv și ficatului , inclusiv cancerul digestiv, prin diagnosticarea precoce, oferirea celui mai bun tratament centrat pe fiecare pacient, utilizând cele mai performante aparaturi din domeniul medical. Consultul chirurgical este de asemena posibil în Clinica noastră,  astfel încât pacienții să beneficieze de cele mai bune tratamente pentru obținerea de rezultate optime.

Vă oferim:

• UN MEDIU PRIMITOR ȘI PRIETENOS